Instagram, RUH PARÇALAYICI yorumu @kitab_i_diyar

Instagram, RUH PARÇALAYICI yorumu @kitab_i_diyar

Okuyan arkadaşlar, Bedensizler’deki üç çocuğun kuyuya atladığı o anı ve ilk “bedensiz” ürpertiyi unutabildiniz mi? Taylan, Enver ve Halim’in çocukluk travması yeniden canlanıyor. Ruh Parçalayıcı için gelin yorumlara bakalım.

 Ruh Parçalayıcı - Levent Aslan
Bedensizler / 2 ✨🖤
Okuyan arkadaşlar, Bedensizler’deki üç çocuğun kuyuya atladığı o anı ve ilk “bedensiz” ürpertiyi unutabildiniz mi? Taylan, Enver ve Halim’in çocukluk travması yeniden canlanıyor. Artık yetişkinler… Ama geçmişin yükü onları bambaşka bir boyuta sürüklüyor. 😭
Ruh Parçalayıcı’da Taylan Özgür bir cinayetin izini sürüyor. Bu takip sadece polisiye bir kovalamaca değil; meditasyonla zihnini derinlere daldırdığı, reenkarnasyon döngülerini gördüğü, geçmiş katmanlarına dokunduğu anlarla iç içe geçiyor. Savaşçı Ruhlar ile İblisin Gölgeleri arasındaki sessiz savaş usul usul şiddetleniyor. Ve tam bu noktada yazar , çok farklı bir katman ekliyor: Ruhlar Sosyolojisinin Üç Değişmez Yasası.
• Ruh, evrenin en bilinçli enerjisi; bedenlere göçerek (reenkarnasyonla) evrimleşiyor.
• Çoğu ruh bu yasaları unutuyor veya ihlal ediyor.
• İlk iki yasa ihlal edilirse yol mutlak sona gidiyor.
• Üçüncü yasa ise en ağır ceza: Evrimini tamamlayamayanlar için Evrensel İdare Mekanizması devreye giriyor.
Taylan’ın yaşadığı çözülme, Enver’in karanlığa biraz daha yaklaşan tarafı, Halim’in hâlâ ışığa tutunmaya çalışırken içten içe çatlaması… Üçü de aynı travmanın içinden geçmiş ama aynı karanlığa aynı şekilde dönüşmemiş. Bence kitabın en güçlü yanlarından biri de bu: Karakterler kendi ruhsal kırılmalarının içinde yaşıyorlar.
Ve Kara Kral… O bambaşka bir seviye. “Tayin edemediğiniz geleceğinizi ben tayin ederim” repliğiyle giriyor sahneye ve bir daha aklınızdan çıkmıyor.
Okurken kafanızda sorular birikiyor:
İnsan gerçekten geçmişinden kaçabilir mi?
Ruhun taşıdığı yük beden değiştirince hafifler mi, yoksa sadece başka bir isim mi alır?
Ve herkesin içinde susturamadığı bir karanlık payı var mı?
“Belki de en büyük dehşet, peşimizde olan şey değil; içimizde uyanan şeydir.”
Detaylarda gizlenen dehşet, insanın kendi içinde taşıdığı karanlık…

 

22.06.2026 23:04:50
Levent ASLAN

Levent ASLAN

Yazar

İlginizi çekebilecek diğer içerikler

Instagram, KASABANIN ALTI GÜNÜ yorumu @kitapokur_anne SOSYAL MEDYA

Instagram, KASABANIN ALTI GÜNÜ yorumu @kitapokur_anne

Instagram, RUH PARÇALAYICI yorumu @mimozalimarti SOSYAL MEDYA

Instagram, RUH PARÇALAYICI yorumu @mimozalimarti

Instagram BEDENSİZLER yorumu @berfinin_kitapligi SOSYAL MEDYA

Instagram BEDENSİZLER yorumu @berfinin_kitapligi

Instagram, KASABANIN ALTI GÜNÜ yorumu @kitapkurduikizannesi SOSYAL MEDYA

Instagram, KASABANIN ALTI GÜNÜ yorumu @kitapkurduikizannesi

Yorum Yap